Andra dagen – check

Åh, tillfredsställelse! Dag nummer två i hektisk planering är över och återigen kan jag med ro i själen bocka av dagens rättning. Om ni visste hur skönt det känns att verkligen hålla sig till planen. Jag hann till och med lite mer än jag tänkt ikväll, vilket ger mig tillfälle att jobba undan en del annat under morgondagen på jobbet. Jag hann inte bara mer än tänkt med rättningen utan har också betalat räkningar och studerat mitt växande sparkonto. Det är en del i den där framtidsplanen som jag ska berätta om när detaljer har rotat sig lite mer. Tummen upp.

Sista timmen innan läggdags har jag också hunnit med att boosta kroppen med energi inför morgondagens träningspass. Jag har märkt att det fungerar bra för morgongymmandet att fylla kroppen kvällen innan. Jag boostar kroppen med något litet innan jag går till gymmet, men det är svårt att få ihop med riktigt bra energi där på morgonkvisten eftersom jag inte vill kliva upp så tidigt att jag hinner både äta och smälta frukost innan gymmet. Så påfyllnad kvällen innan fungerar bra. Åtminstone de dagar när jag ska köra styrka. Ska jag enbart träna kondition behöver jag inte fylla på så mycket, då klarar jag mig fint med det kroppen får i sig där på morgonen. Det gäller att hitta sina egna små rutiner.

20130226-213352.jpg

Så jag säger godnatt och sov så gott! Och tack för alla pepp idag!

Kommentera

