Människor som inspirerar

Så här är det mina vänner, att varje fredag i cirka 10 veckor kommer jag att presentera människor som på ett eller annat sätt inspirerar mig. Jag kommer att lyfta fram olika människor i min omgivning som har gjort någon form av resa genom livet, som tränar och får ihop vardagen trots att man är mitt i karriären och småbarnsförälder, som har gått ner i vikt och hittat balans i tillvaron, som lyfter vikter för att bli stark, som åker skidor eller springer långa lopp eller som har lärt sig att tycka mer om sig själv och det som finns där inombords. Människor som inspirerar.

Syftet är helt enkelt att inspirera! Att visa att vi alla är så olika och att ett sätt att tänka eller äta eller träna inte nödvändigtvis passar alla människor. Att vi har olika mål i livet. Att vi har olika sätt att tänka och känna och ta oss fram genom det här som kallas livet. Förhoppningsvis kan de här människornas historier verkligen motivera andra människor. För det fina är att det finns lika många historier och sätt att se på träning, hälsa och välmående som det finns personer i den här motivationsserien. Jag hoppas att ni ska tycka att det är lika spännande och roligt att läsa om de här tjejerna och killarna som jag gör. Jag har redan börjat smygläsa några berättelser och what can I say – det kommer att bli grymt!

Första ”veckans inspirationskälla” kommer nästa fredag. Stay tuned helt enkelt.

 

8 thoughts on “Människor som inspirerar

    • Jag tror att det kommer att bli grymt 🙂 och jag älskar själv att läsa om människor som inspirerar så det ska bli superroligt att få lyfta fram dessa grymma människor!

    • Jag tycker också väldigt mycket om sådan inspiration och därför känns det så roligt att dra igång den här motivationsserien. Och jag är så oerhört tacksam för att dessa fina människor vill ställa upp! Kram på dej fina Betty!

Kommentera

