Igår: middag hos min vän Sandy som bjöd på magiskt god mat. Ugnsrostade rotfrukter och kycklinggryta med fetaost och soltorkade tomater. Till efterrätt hade hon gjort en paleo-kladdkaka. Så roligt att det var en efterrätt som jag också kunde äta. Och den var så god! En av de bästa paleodesserterna jag har ätit. Den måste jag bjuda Mussilini på i helgen. Det känns som att han kommer att tokgilla!

Gårdagens hiss: månadens Glossybox. Bara kartongen i sig var helt fantastiskt fin och innehållet fokuserade den här gången på: hår, hud och läppar.

20130307-065414.jpg

20130307-065501.jpg

20130307-065511.jpg

Idag: jobbar jag hårt för att komma ikapp det jag ligger efter. Planering och rättning – dagen kräver fokus. Och mycket kaffe!

Dagens hiss: Yogakursen i eftermiddag. Jag är i stort behov av att slappna av och kanalisera irritation och känslor som gnager på rätt sätt. Dessutom har veckan varit så hektisk att jag knappt har hunnit träffa Musslan. I kväll ska vi hångla minsann!

2 thoughts on “

  1. Ser ut som en underbar middag & härlig dessert !! Recept gärna på den om du har ..
    Låter som du kommer få en härlig kväll!! Yoga för mig med ikväll, får se om jag får till det där med hånglet med kanske .. 😉
    =)

    • Det var så gott – både maten och efterrätten. Lätt att jag ska göra det i helgen 🙂 Och min kväll blev precis så där mysig som jag hade önskat mig. Mycket hångel 😉 Hoppas att du också fick till lite hångel!

Kommentera

