Här ligger jag och känner mig tacksam

Om någon minut släcker jag lampan och sätter punkt för den här helgen. En helg som jag kan se tillbaka på och verkligen känna tacksamhet inför. Väl genomförd träning, god mat, fina vänner och Musslan som får mitt hjärta att slå volter. Om och om och om igen. Tänk, att jag skulle bli nästan 30 år för att förstå vad människor menar när de säger att man bara vet när man träffar någon som är rätt. Jag visste ju inte. Men nu vet jag, och det måste vara den finaste känslan i världen.

20130310-222724.jpg

4 thoughts on “Här ligger jag och känner mig tacksam

Kommentera

