Pimpad favorit i repris

Sedan jag gjorde tonfiskpajen med mandel och sesamfrön som botten har det blivit lite av en favorit här hemma. Musslan älskar den här pajen! Idag pimpade jag den med skinka, fetaost och broccoli. Mums! Vi åt med sådan aptit att jag får ställa mig och göra ytterligare en paj ikväll om det ska räcka till både lunchlåda och middag till vår restdag på torsdag. När jag ändå ska leka i köket tänkte jag prova att göra Vevves Protein Rocky Road och ett gäng hallon- och vaniljscones.  Det får bli ett bra avslut på en kväll som jag till största del har ägnat åt jobb.

20130311-202936.jpg

20130311-202929.jpg

2 thoughts on “Pimpad favorit i repris

  1. Hej Cilla! Ville bara säga att mina kunder också var väldigt nöjda med pajen :)) Tack…sedan ville jag också säga att du lyser så härligt på alla bilder. Jag är glad för din skulle. Kram F

    • Hej F! Vad roligt att din kunder gillade pajen 🙂 och tack snälla för den fina kommentaren. Jag känner mig faktiskt väldigt levande och lysande just nu. Det är helt underbart! Kram på dej finis

Kommentera

