Jag är trött, men tacksam för allt du gör för mig kroppen

Idag blev det sannerligen en sådan där kväll när sysslorna avlöser varandra och återhämtning och vila inte existerar. Jobba, laga mat och jobba lite till. Jag gillar inte alls de dagarna längre, och upplever nog på något sätt att jag går miste om så mycket annat roligt. Det fanns en tid när jag verkligen gillade att leta information och planera lektioner och fördjupa mig i nya ämnen och hitta på roliga upplägg. Nu nja, jag känner mig mest bekymrad över att planingen leder till rättning och den tycker jag ju inte så värst om.

Ikväll har jag provsmakat Vevves Protein Rocky Roads. Ganska smaskiga faktiskt, men jag måste få dem mer chokladiga och nötiga. Det får bli helgens mission. Min bror har också önskat något muffinsaktigt med äpple som känns fluffiga och det får också bli ett experiment till helgen.

20130312-220216.jpg

Imorgon är det redan onsdag och jag har ännu en sådan här hektisk dag med jobb framför mig. Därför är det tid att ge kroppen sömn och återhämtning för att den ska orka morgonträna och bära upp mig och hålla energin vid liv under morgondagen. Jag ska komma ihåg att säga tack kroppen för att du gör för mig innan jag somnar. Ett genuint och varmt tack.

God natt!

4 thoughts on “Jag är trött, men tacksam för allt du gör för mig kroppen

Kommentera

