Veckan bästa dag: finfredag!

Jag har sovit som en prinsessa i natt, veckans bästa dag är här och mitt rygg- och bicepspass gav skakiga muskler och ett boostat ego. Dropset kan vara det roligaste och mest uppbostande som finns. Jag är ju stark för tusan!

20130315-081631.jpg

Min vecka har blivit mer hektisk än tänkt och jag vill passa på att tacka er för kommentarer ni lämnat under veckan. Jag är dödålig på att svara just nu, men jag läser och njuter av varenda litet spår ni lämnar efter er. Gulle er!

I eftermiddag kommer också inlägg nummer två i motivationsserien Människor som inspirerar. Den här veckan är det Tiinas tur –  en tvåbarnsmamma mitt i karriären som pratar om hur hon får ihop vardagen och varför hon prioriterar att träna mitt i allt vardagspussel. Stay tuned.

Kommentera

