Kettlebell-workshop i Vimmerby

Detta vill du inte missa!

Inspirationskällan Betty, certifierad kettlebellinstruktör, kommer till Vimmerby för en fyra timmar lång workshop lördagen den 4:e maj.

20130317-123956.jpgDen här workshopen passar bra för dig som är nyfiken på kettlebellträning och vill lära dig tekniken. Du behöver inga förkunskaper, utan kommer att få lära dig allt som behövs för att kunna fortsätta träna på egen hand. För dig som redan tränar med kettlebells passar workshopen precis lika bra. Du kan fräscha upp dina kunskaper och slipa på tekniken. Att träna med rätt teknik är jätteviktigt! Är du inte van vid träning? Spelar ingen roll. Detta kan vara en inspirationsdag för att komma igång med träning. Betty är oerhört inspirerande och kunnig, och detta är ett perfekt tillfälle för oss som älskar att svettas och för er som vill lära er att älska svetten! Här kan du läsa om workshopen jag deltog i hos Betty tidigare i vår.

Pris: 700 kr. Har du egen kettlebell får du 100 kr rabatt.
Tid: 11.00-15.00
Plats: Idrottshallen på Vimmerby Gymnasium
Ta med: vattenflaska, handduk och mellanmål. Platta skor (typ Converse) eller träna barfota.

Antalet platser är begränsade så maila mig på cecilia.stalhandske@hotmail.com så fort du har bestämt dig. Anmälan är bindande! Du får information om betalning när du har anmält dig.

Jag hoppas att vi ses för en dag när vi kan sprida träningsglädje, pepp och motivation!

4 thoughts on “Kettlebell-workshop i Vimmerby

  1. Åh vad sugen jag blir!!!. Jag har ju varit på två workshops tidigare och ska till Betty på hennes konvent i april ( då ses vi 🙂 ) så jag är lite tveksam. Får fundera någon dag till. Nu när det är så nära och lätt (Svärmor bor ju i Frödinge). Återkommer!

    • Vad roligt att du också ska till Betty i april 🙂 Jag tror att det kommer att bli helt grymt. Du får fundera på, det vore så klart superroligt om du kom hit! 🙂

    • Men ja! Den tanken tog även mig med storm 🙂 kom hit! Vi kan ju faktiskt lägga helgen här hos mig och ta en helg hos dig längre framöver om pengarna tjorvar lite. Vimmerby i en helg i maj erbjuder mycket mys (fast inte lika mkt shopping 😉 ) KOM!

Kommentera

