Väntar med spänning på att få inviga barfotaskorna

Sportamore är snabba och idag kom mina nya barfotaskor. Jag har haft dem på mig hela kvällen och jag måste säga att de känns väldigt bekväma. Följsamma och smidiga. I morgon ska jag inviga dem på gymmet. Det ska bli spännande att se hur det känns att träna i dem. Skulle jag inte gilla skorna kan jag använda dem som inomhustofflor. Helt skönt!

20130319-215547.jpgTräningskläderna är framlagda och imorgon väntar ett pass för framsida. På pappret: ett tämligen utmanade men troligen roligt pass. Efter dagens konditionspass ser jag fram emot att få häva mig i lite vikter. Musklerna måste få sitt också. Luvluv.

20130319-215555.jpg

One thought on “Väntar med spänning på att få inviga barfotaskorna

  1. Jag får nog mina idag!! Jag tycker de ser helt ok ut, jag har sett ”fulare” .. 😉 Känns de sköna annars ?? Tror mina KB också kommer idag & ett paket från Bodystore .. Rena rama julafton!!
    Farligt lätt att nätshoppa ibland .. 😉

Kommentera

