Finfredag i Stockholm och VM-kval

Hej kompisar.

Tidig uppstigning i morse, runt 5. Det grundades med bra frukost: havregrynsgröt och en favoritkombo med äpple och jordnötssmör. Mellanmål i form av ägg, nötter och lite frukt hade vi också packat ner. Allt för att undvika  att den lilla hungern aka dumsuget skulle sätta in vid fel tillfälle. Nog för att jag räknar med att äta lite mer fritt under helgen, men jag vill inte drabbas av passa på-känslan för att jag inte förberett mig tillräckligt väl. Det undviker jag på bästa sätt om jag planerar som vanligt – alltså bra frukost och bra mellanmål under dagen.

20130322-163849.jpg20130322-163857.jpgVi har ätit lunch på mysigt ställe och shoppat lite. Eftersom det är helgen innan lön är resekassan något begränsad men lite smått och gott fick vi allt med oss hem. Bästa klippet för mig: träningskläder. Bästa klippet för Musslan: biljetter till kvällens VM-kval mellan Sverige och Irland. Det bestämdes lite hastigt och lustigt på eftermiddagen så nu laddar vi om för att tillbringa kvällen på Friends Arena istället för att mysa loss på hotellrummet. Jag kan faktiskt vara lite impulsiv jag också då och då. Tyvärr har vi inte platser bredvid varandra, men ja det blir bra ändå. Det ska bli riktigt roligt att se på fotboll live och peppas av den (förhoppningsvis) härliga stämningen i en sådan stor arena. For time for me.

20130322-163830.jpgVad gör ni ikväll?

One thought on “Finfredag i Stockholm och VM-kval

Kommentera

