Cilla som Djungel George och ny PWO

Vad ni bloggar tjejer och killar! Mitt i allt påskfirande har jag inte hunnit med att läsa alla inlägg som publiceras. Jag skulle behöva en ta igen-dag och läsa i fatt. Förutom det behöver jag också en städa igen-dag, för boy vad det ser ut här hos Musslan. Och det är inte han som står för nerstökandet om vi säger så.  Det är Fröken Irra runt och inte vet vad hon ska ha på sig som står för den delen.

Morgonens träningspass gick bra. Jag kände mig pigg och stark och utmanade mig i de övningar jag är mindre säker på. Det går inte att komma ifrån att jag troligen ser ut som Djungel George när jag övar på hoppchins men jag tänker friskt vågat och gör så många jag orkar. När Helena först stoppade in negativa chins i upplägget blev jag lite mesig och frågade om jag verkligen kunde göra sådana. Jag fick till svar att jag inte fick fråga om jag kunde göra någon övning utan att jag skulle fråga hur jag skulle göra. Så är det ju, man måste ju träna på det man inte kan för att bli bättre. Jag kan absolut inte göra chins, men genom att träna på negativa chins och hoppchins övar jag upp styrkan och med tiden kanske jag kan dra mig upp och ner med bättre styrka. Att inte ge sig och våga göra det man är mindre bra på, det är halva grejen!

Jag provade jag alltså PWOn Assualt från Muscle Pharm idag. Jag gillade den! Bra smak och absolut en boost för energin. Jag vet inte alls om det är så att jag tror att jag blir mer fokuserad men jag upplever åtminstone att det är så – jag kan ta mig in i zonen och fokusbubblan bättre och oavsett om det blir så för att jag tror att det ger bättre fokus eller inte är det ett plus. Min bror fick lite blandade grejer från sportkost i påskpresent av mig, och det ska bli spännande att se vad han tycker om dem.

20130330-225421.jpg

4 thoughts on “Cilla som Djungel George och ny PWO

  1. Hej, jag hoppas du kan hjälpa mig svara på lite frågor.

    Har ju tidigare hört om att PWO Craze förbjöds då de kunde få positiva resultat vid Amfetamin test. Har nu sett att de rekommenderar att köpa PWO Raw Rampage istället för Craze, de skriver att det innehåller ungefär samma ämnen och att det ska vara lika ”bra”. Har läst att det innehåller Dendrobium liksom Craze, vilket jag uppfattar att det inte ska vara så bra för kroppen. Har även sett att vissa skriver, köp det nu för det kommer säkerligen också bli förbjudet snart. Finns bland annat att köpa på Svenskt kosttillskott.

    Har du någon uppfattning kring detta? Tror du det är farligt, isåfall varför?

    Med vänliga hälsningar
    Julia Pettersson

Kommentera

