I’m going to Mullsjö for a kettlebell-party

Jag tycker att den här påsklovsveckan har gått oförskämt fort. Nu är det bara helgen som återstår och på måndag är det back to jobbet igen. Då får jag börja räkna ner till första maj och kristi himmel för ledighet. Gör ni så? Räknar dagar till det är ledigt alltså. Det kanske är en lärargrej – för jag räknar sannerligen ner mot all ledighet som bjuds.

20130405-222112.jpg

Nå väl, det är inte vilken helg som helst som står för dörren utan i morgon kör jag skutan (eller mammas bil) mot Mullsjö och efterlängtad kettlebell-workshop hos Beatatjata. Det ska bli så roligt! Jag har lagt fram kläder och förberett mellis och lånat GPS för att försäkra mig om att komma fram till rätt ställe. Det är inte alltför ofta jag ger mig ut på vägarna helt ensam och man vet liksom inte riktigt hur det kan sluta. Kroppen är redo för teknikslipande och hård träning. För jag är säker på att Betty kommer att ge oss en omgång som slutar i ömma muskler och svettig panna även den här gången.

Om det är tyst under dagen från min sida kan ni med säkerhet hålla koll på vad jag gör genom Instagram. Jag är vad man kallar för flitig när det kommer till att dela med mig av mina dagar på det sociala mediet. Ni hittar mig @ceecilian.

God natt och kram på er!

6 thoughts on “I’m going to Mullsjö for a kettlebell-party

    • Haha, ja ensam kvinna i bil är inte alltid så lätt 😉 Jag hittade, men kom lite, lite sent. Men fram kom jag minsann 🙂 Och jag lovar att jag swingade för dig också!

Kommentera

