Vi avslutar med flaggan i topp, coachen och jag!

Okej, vi kan komma överens om att min mun är en stor mun och man ibland får sota när man öppnar sin stora mun.

Coach Helena kommenterade mitt inlägg tidigare idag med:

Hehe, nu kommer du ångra att du skrev det här inlägget. Backar it is!! Jag antecknar mentalt och du ska nog se att musslan får användning för sina löpardojor snart.

Ganska snart plingade det till i mailkontot och vad låg där: upplägget för nästa period. Jajamän. Och vad tror ni att det innehöll? Backintervaller. Deluxe skulle jag säga! Nog för att jag har matat intervaller i backar tidigare men jag har då aldrig jobbat så blodsmakssvettigt som jag kommer att få göra nu. Och Musslan, hur ska det gå?!

20130409-145803.jpg

Hur ska det gå?! undrade hon när hon läste igenom nya upplägget.

Det nya upplägget bygger på seghet och uthållighet och pannben. Det är bra om det där järnpsyket går att plockas fram. För det kommer att behövas. Indeed. På ett sätt känns det nästan lite sorgligt att jag snart går in i det sista upplägget och sista tiden med Helena som coach. Fast jag ska inte hänga läpp redan nu utan ska fokusera på fyra-fem veckor med pannbenet i högsta högg. Vi kan väl säga så här: om jag tar mig igenom det här levande kan jag nog klara vad som helst. Japp, så galen är hon den där Coachen och när Beata sa att Christian Grey är en mjäkig mes i jämförelse med Helena tror jag att det var en underdrift.

Men, vi avslutar med flaggan i topp coachen och jag!

6 thoughts on “Vi avslutar med flaggan i topp, coachen och jag!

    • Ja, ibland så får man nog tänka både en och två gånger 😛 men det blir bra det här och de kommande veckorna kommer att stärka mig. Både mentalt och fysiskt. Det ÄR jag säker på! Så hejja oss Sara!

  1. Ja fy vad sorgligt det där lät!! Men jag har inte släppt Beata än, trots att hon inte är min kund längre, jag är minsann där och petar och lägger mig i när jag tycker mig ha rätt att göra det, så nej, även om du slutar betala mig försvinner jag inte 😉 Skrämmande va?!!

    • Du får peta och lägga dig i hur mycket du vill 🙂 Så att du skulle försvinna har jag inget som helst intresse av. Och vem vet, när jag har pausat lite under sommaren så kommer jag säkerligen tillbaka för några upplägg under hösten också. Så du blir nog inte av med mig så lätt du heller 😉

Kommentera

