Festlördag och myssöndag

Hej vänner.

Man kan säga att jag fyllde min sociala kvot igår. Kalas hos pappa på landet och jubileumsfest med Musslans innebandyförening. Det vankades middag och vin, musikquiz och roliga samtal. Det är ju givande att träffa nya människor och prata med vänner från förr. Idag är vi lite trötta, men är bjudna till Törnrosdalen på mammamiddag i eftermiddag och behöver därmed inte anstränga oss alltför mycket för att få dagen att gå ihop. Ganska skönt om jag får säga det. För att få morgondagen att fungera köper jag grillad kyckling och styr ihop lunchlådor till oss. Smidigt!

20130421-102215.jpg

Idag blir det ingen träning. Geggvecka eller ej tror inte jag att det är bra att träna när kroppen inte är återhämtad och på topp. Även om jag sannerligen inte drack några större mängder vin blir jag sjuhelsikes trött och ja, vi var uppe sent. Idag ägnar jag helt enkelt dagen åt att pussa på en trött Mister och umgås med min familj. Det är en vacker vårdag utanför fönstret och jag ska också försöka boosta kroppen med lite D-vitamin genom att vara utomhus.

Vi ses i morgon sötnosar. Då ska jag prata om veckan som varit och blicka framåt om fjärde veckan (men Skäre Gud redan!) i mitt vårfokus och bjuda er på recept till proteinostkakan jag bakade häromdagen. Skön söndag!

Puss Cilla

2 thoughts on “Festlördag och myssöndag

Kommentera

