För att det är så jag vill leva mitt liv

20130423-074343.jpgPå väg till gymmet i arla morgon med den rätta känslan i magen: I’m back babes. Förra veckan var det mest en pina att kliva upp när klockan ringde. Idag: så sugen på morgongym. För att det är så jag vill leva mitt liv.

Första passet i nya upplägget. Superset och svettlycka. Roligt, utmanande och jobbigt. Och vet ni? Idag drog jag nästan upp mig till min första riktiga chin. Jag kör ju den där hoppchinsvarianten/negativa chins-ish och tränar, tränar, tränar för att bli starkare i kroppen. Idag: I almost made it. Inte långt kvar. Yeey!

Som avslutning på passet körde jag rörlighetsträning och töjande av kroppsdelar. Jag har på känn att det kommer att behövas en hel del sådant under den här perioden. Men jag är redo för fyra veckor av uthållighetsträning de luxe.

20130423-074337.jpg

6 thoughts on “För att det är så jag vill leva mitt liv

  1. Åh, vet precis hur det känns! Är själv inne i en trött period nu, sover 8-9 timmar och väcks ändå av väckarklockan varje morgon. Var tog den morgonpigga bruden vägen..? Känns som att jag fortfarande är trött efter förra läsperiodens hektiska liv. När man slappnar av, det är först då man inser. Superset låter superkul, älskar den sortens träning – då blir man svettig! Och kul med chins, jag borde också återuppta de negativa chinsen om jag nånsin ska kunna göra chins… 🙂 Kram och ha en skön dag!

  2. Härligt jobbat och en chins, grymt!!! Morgontränade igår, så skönt. Ska göra det fler ggr, gjorde det mkt förr men kommit av mig. Hann även simma 35 min igår när dottern var på simskola.

  3. Åh va skönt! Hade också tänkt morgonträna, men stora tjejen kräktes i natt, så det blev vab istället för träning på morgonen. Men ikväll är det andra bullar. Då ska det köttas 😉

  4. Härligt!!! Bra jobbat .. Viss mår man så mycket bättre de dagar man morgontränat! Stor skillnad ofta. Rörlighetsträning är något jag borde bli bättre på, förutom yoga då som jag försöker ta ett par gånger i veckan.

Kommentera

