Glossybox: maj

20130501-111605.jpgLilla julafton en gång i månaden: Glossybox. Igår ringde min mamma och berättade att min Glossybox anlänt. Jag är adresserad hos mina päron eftersom det var tanken att jag skulle bo där och spara mina slantar. Som ni vet, så blidde det icke. Istället letar jag och Mister efter gemensamt boende. Inte helt lätt verkar det som, och under tiden trängs vi gärna i Musslans rävlya. Nu har fina Jeanna uppmärksammat mig på en superintressant utbildning genom The Academy och när jag räknar lite på fingrarna inser jag att jag har råd att börja till våren. Projekt Framtid är i rullning med andra ord.

Anyway, den här månaden fick jag en full size-produkt från Maria Nila: en inpackning som jag med spänning ska använda i mitt bångstyriga och frissiga hår. Jag fick också en finfin ögonskuggspalett med fyra finfina färger. Jag använder sällan andra ögonskuggor än Mary Kay, men jag älskar färger och ska se vilken kvalité de håller. Det är det som är viktigt för mig när det kommer till hudvård och smink: att produkterna har bra kvalitet. Utöver dessa produkter fick jag också en self-tanning spray, en body wash som ska höja blodcirkulation och en hudvårdsprodukt från Vichy som ska vara djuprengörande och eliminerar uppkomsten av finnar.

Ni andra som också prenumererar på Glossybox, är ni nöjda med månadens box? Jag gillar Glossybox för att jag får tillfälle att prova nya produkter som jag kanske inte hade köpt själv. Jag har hittat många små pärlor genom Glossybox och tycker att det är helt värt 139 kr i månaden. De produkter som inte faller mig i smaken ger jag bort, och alltid gör det någon glad.

Och ni har väl inte missat det finns en Limited Edition Glossybox till mors dag?

3 thoughts on “Glossybox: maj

  1. Älskar Glossybox! 🙂 så kul koncept! Maria nila produkterna är helt fantastiska. Dock är detta April boxen 😉

Kommentera

