Veckans mat är tillagad och redo att avnjutas

Haft ni haft en bra söndag sötnosar?

Jag har lagat mat i flera timmar och förberett det mesta inför veckan. För mig är det ett sätt att göra vardagen lite enklare och undvika att bli stressad. Jag vet att det är mycket som ska göras kommande vecka och för att inte kosten ska bli lidande eller oplanerad tillbringar jag gärna ett par timmar i köket så här en söndag. Musslan har golftävling i helgen och jag misstänker att han ska nöta svingar vilket innebär att ingen av oss kommer att ha tid att laga mat med kärlek. Med maten färdig behöver inte kaos uppstå och sämre val kan undvikas. Bra så!

20130505-201802.jpg

One thought on “Veckans mat är tillagad och redo att avnjutas

  1. Perfekt att planera & förbereda middagar så här .. Spar massor med energi & kraft (och onöding småätning..).
    Blivit svingar för er båda i helgen då!! 😉
    Ni verkade ha haft en härlig workshop .. lite avis är jag dock!! 😉
    Ha en fin dag ..
    Kram

Kommentera

