God morgon god känsla i magen

God morgon måndag. God morgon gott humör och god känsla i magen. God morgon kära bloggläsare.

Det är måndag och den förväntade jobbångesten är inte här. What? Jag har alltid lite smått jobbångest på måndagar innan jag kommer igång med veckan. Det är inget jag lägger någon värdering i, det handlar enbart om att jag är lite ringrostig efter helgen. Men idag studsade jag upp ur sängen tidigt, tidigt och var på jobbet en halvtimme före utsatt arbetstid. Det har aldrig hänt. Aldrig någonsin. Kanske är jag fulltankad på energi efter helgen. Kanske har jag bara en ovanligt bra dag. Spela roll, I feel good!

20130506-075755.jpg

Kommentera

