Fråga ger svar!

Idag byter jag miljö. Lite halvt oplanerat och impulsivt i min värld. Mina kompisar Sandy och den ensamma mamma och jag åker till sommarstuga i naturskönt område för att leva lantliv. Vi ska umgås, prata, slappna av, ta hand om oss själva och njuta. Först tänkte jag skriva njuta av tystnad, men nja så brukar det inte bli när vi tre hänger ihop. Vi pratar och pratar och skrattar med hjärtat och mina batterier laddas alltid när jag umgås med dessa tjejer som är två av mina äldsta och närmaste vänner. Lång vänskap är fint tycker jag, precis som att jag verkligen uppskattar många människor jag har lärt känna på senare tid.

Den senaste tiden har det tillkommit en del nya läsare (hej hej!) och jag tänkte att det vore på sin plats med lite information om vem jag är. Ikväll ploppar ett tidsinställd inlägg upp med Hälsolistan Cillastyle, men i övrigt håller jag mig troligen ifrån bloggen. Därför tänkte jag helt enkelt att ni, mina kära läsare, skulle få tillfälle att ge mig massa förslag på sådant ni vill läsa mer om. Eller mindre också för den delen. Ni kanske undrar över saker eller har en fråga ni inte vågat ställa tidigare. Då har tillfället kommit till er. Jag tycker att lite feedback, funderingar och frågor är på sin plats helt enkelt. Och för allt som är heligt i världen – lämna lite spår efter er när jag är borta. Det blir ett sådant antiklimax om jag kommer hem om i n g en har skrivit någonting. Okej? Kommentera på och jag lovar att berätta alla hemlisar och svara på alla frågor ni kan tänkas undra över när jag kommer hem igen. Ska vi säga så?

Och just det, jag ägde på gymmet i morse och fullkomligt mosade ben och rumpa. Underbara, älskade träning. Underbara, älskade kropp!

Kram Cilla!

2 thoughts on “Fråga ger svar!

  1. Det verkar som om det är fler än jag som har svårt att komma på några frågor! Eller så är alla ute i solen och njuter, snacka om att folk kommer fram ur husen så här på våren. Helt plötsligt är man inte själv i skogen på morgonen längre! Hoppas du har en jättebra helg och tankar energi, jag förstår om du kommer behöva det under de kommande veckorna. Jag tar själv studenten och tycker att vi har jättemycket i skolan just nu men frågan är om inte ni lärare har ännu mer med rättning och omdömen och betyg och allt vad det är. Det lät i alla fall som om förutsättningarna för en bra helg var goda! 🙂

    • Antingen var ni ute i solen och gottade er eller så var det bara väldigt svårt att komma på något att fråga 🙂 Jag kanske berättar så mycket att inga frågetecken finns 😉

      Vad härligt att du ska ta studenten Frida. På språng ut i livet 🙂 Jag vet att ni studenter har supermycket att göra, men du har helt rätt i att lärarna också har häcken full. Det är mycket som ska hinnas med innan vi kan sparka ut er studenter. Hoppas att dina sista veckor på gymnasiet blir bra och stressa inte alltför mycket. Det ordnar sig 🙂

Kommentera

