Feeling strong!

God morgon sötnosar.

Rygg och biceps på gymmet idag. Kroppen kändes riktigt pigg och själv längtade jag efter vikterna. Med tanke på att det är sista veckan med detta upplägg vill jag krama ur det sista ur just dessa övningar och uppskatta framsteg som gjorts. Jag orkar mer än för fyra veckor sedan och de där negativa chinsen känns inte längre lika skrämmande. Favoritövningen är fortfarande t-bar rodd. En övning där jag känner mig riktigt stark. Härlig känsla!

20130514-075358.jpg20130514-075354.jpg

4 thoughts on “Feeling strong!

Kommentera

