Backintervaller, oh my!

Hej bejbs.

Man kan säga att jag avslutade den här veckans träning med flaggan i topp. Boy vad det regnade men löpningen gick som en dans. Benen kändes fräscha och sugna på att jobba hårt. 8 kilometer samlade jag ihop, upp och ner i backarna. Några riktigt långa och jäkliga men jag gav inte upp. När jag cyklade hem från skogen var jag genomblöt och det var svårt att veta vad som var svett och vad som var regn. Jag fick dock hjärtat i halsgropen vid ett tillfälle när jag fick ta ett megaskutt över en en orm(jävel) som låg på spåret. Om det är något jag är rädd för så är det orm. Om vi säger så här, jag lät den rundan i skogen vara efter det. Wä! Den här veckan har jag samlat ihop 18 kilometer i vårrusutmaningen och dagen gav en perfekt avslutning på den här träningsveckan.

Och vet ni? Jag är så oerhört tacksam att det finns underbar skog här. Bättre sätt att rensa tankarna och ladda batterierna finns inte. Ljuvliga skog!

20130519-165749.jpg

20130519-165801.jpg20130519-165753.jpg

 

 

10 thoughts on “Backintervaller, oh my!

    • Grusvägar är inte fy skam det heller. Fast har man något med sig fokuserar man så klart inte riktigt på naturen på samma sätt. Kram!

    • 22 km är toppen 🙂 Och du, det är verkligen något fel på Instagram för jag kan inte följa dig. Jag trycker på följa men det går liksom inte.. märkligt ju!

Kommentera

