Störst av allt är kärleken

Vilken helg det har varit! Jag har umgåtts med vänner och skrattat med hjärtat och inte tränat en endaste stund. Allting har varit så fantastiskt bra och jag har verkligen laddat batterierna med god energi. Hela helgen har varit fylld med kärlek och idag känner jag mig lite extra förälskad i både mina vänner och i Musslan. För att ha människor som berikar ens tillvaro är ingen självklarhet och jag är tacksam för de människor som förgyller min tillvaro. Kärlek till er!

20130526-121943.jpg

Igår åt vi utelunch och passade på att njuta av fantastiskt goda chokladpraliner. Livskvalité!

20130526-105003.jpg

Emilia tar studenten om ett par veckor och igår vankades det bal för utgångsstudenterna. Så fina!

20130526-104941.jpg

Störst av allt är kärleken.

20130526-104934.jpg

Fina Stina och stiliga Björn.

20130526-105159.jpg

Britt-Marie gjorde en tvådagars. 

20130526-105231.jpg

Och idag mår hon alldeles jättebra!

Den här helgen blev en liten avstickare från det vanliga livet och sådant behövs också ibland. Men nu längtar jag efter svett och hantlar och umpf i musklerna. Några dagars paus gör gott men det är också en sådan härlig känsla att längta efter löparskorna och gymmet och mitt sätt att leva. Och det är ju det som är det fina med livet: man kan helt själv välja hur man lever sitt eget liv. För du formar ditt liv och jag formar mitt liv.

Kommentera

