En stark bål är gött!

Hej kompisar.

Jag är lite trött idag. Det märks att jag ligger några timmar efter på sovkontot och att min helg var lite mer intensiv än vad mina helger brukar vara. Tur för mig att jag inte gå på lokal och är vaken inpå småtimmarna varje helg. Det skulle vara klippt omöjligt för mig att orka med.

20130527-102020.jpgEftersom det inte blev någon träning alls i helgen kände jag att det var dags för ett pass i arla morgon den här måndagen. Vanligtvis vilar jag på måndagar, men varför vila kroppen bara för att? No point of that. Klockan ringde 04.45 och jag befann mig på gymmet strax efter fem. Det var inte folktomt idag utan faktiskt ganska många morgonpigga själar. Själv körde jag ett pass för bröst, triceps och axlar. Eftersom jag inte hade så mycket tid ville jag kräma ur mesta möjliga ur kroppen och körde superset för bröst och triceps och en cirkel för axlar med fyra olika övningar och en minuts svingar mellan övningarna. Jag avslutade med plankan och konstaterade att jag klarar av att stå betydligt längre nu än tidigare. Det är nästan så att jag borde utmana mig själv i att stå så länge det bara går snart. Annie kör ju en plankutmaning nu och kanske borde jag haka på den. En stark bål är gött!

20130527-102024.jpg

 

4 thoughts on “En stark bål är gött!

    • Visst är det roligt att det är så galet många som plankar. Galet starka ska vi bli 🙂 Jag känner mig stark just nu så jag hoppas att plankandet bättrar på det 🙂 kram på dej!

Kommentera

