The look of plankan and kråkan

Att springa hem och panikbajsa kan leda till att man glömmer att planka i anslutning till träningspasset. Så lätt kommer jag inte undan och ska jag klara av att komma upp i 30 minuters plankande den här veckan behöver jag utföra mina sex minuter om dagen i fem dagar. Därför passade jag på att utföra plankandet när jag väntade på att maten skulle bli färdig idag. Och så lite tragglande med den lilla kråkan. Snart hoppas jag att Fröken Drivkraft kommer hit och visar mig hur det verkligen ska gå till. Där snackar vi Fröken Kroppskontroll.

Vad jag bjuder på idag är the look of plankan and kråkan. Som ni vet: I don’t look cute when working out.

20130605-181806.jpg

20130605-181802.jpg

20130605-181814.jpg

20130605-181810.jpg

7 thoughts on “The look of plankan and kråkan

  1. Hahaha! När jag kollade bloglovin och ditt inlägg kom upp visades inte hela bilden. Jag bara: ”What?!? Plankar hon naken OCH fotar”. Hahaha! Sen såg jag ju på hela bilden att du hade kläder på dig men det fick mig att hajja till.

Kommentera

