Om att inte ha så mycket att säga

Det är inte så ofta jag känner att jag inte har så mycket att säga, men idag är en sådan dag. Jag har tränat ett grymt pass på gymmet, storstädat och tvättat och diskat och donat hemma i flera timmar och målat naglarna med nagellacket från Glossyboxen och gjort en megasmaskig muggkaka.

Ikväll ska jag gå till Stadshotellet med vänner och äta middag. Igår var jag på middag hemma hos Jennifer med ett gäng finfina brudar och jag vet inte när jag skrattade så mycket senast. Ett gäng brudar där jag kan vara mig själv precis hela tiden. Allt är tillåtet: fint och fult, högt och lågt. Luvluv.

20130608-174355.jpg

20130608-174403.jpg

20130608-174418.jpg

Vi diskuterade det här med bloggande igår. Jag märker att många av de bloggar jag läser uppdateras lite mer sällan när det är sommar och fint väder och några väljer till och med att ta bloggpaus. Man prioriterar att vara utomhus och njuta av livet istället för att tillbringa tid vid datorn. Lite så känner jag nog just idag, och kanske är det därför jag upplever att jag inte har något att säga. Jag har inga planer på att sluta blogga eller ta en sommarpaus men jag förlikar mig helt med tanken på att uppdatera mer sällan under sommarlovet. Som jag skrev igår hamnar jag lätt inomhus och jag vill vara utomhus den här sommaren. Jag vill läsa bok på gräsmattan och umgås med mina vänner och sola och bada och göra sådant som faller mig in.

2 thoughts on “Om att inte ha så mycket att säga

  1. Det tycker jag du gör rätt i! Tänkte mest bara säga hej och önska dig en fin sommar! Har läst lite sporadiskt på sistone, blir mest frustrerad av att läsa om fantastiska löpturer i skogen när jag själv inte kan ta en promenad till bussen knappt 🙂 Men snart är den perioden över, inte sagt att en intensiv träningsperiod kan ta fart men allt är bättre än nuläget 🙂 Kram på dig och hoppas du får en skön semester!

Kommentera

