Att ta morgonen med ro

God morgon bebjs!

20130609-083052.jpg
Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om. Musslan är inte den morgonpigga typen och jag kände att han var i behov av sin sovmorgon. Istället för att väcka honom gick jag och lade mig på soffan. En stunds filosoferande och smaskig frukost innan jag beger mig ut på löpning i skogen. Det är en fantastisk morgon och jag har hört ryktas om regn idag och vill gärna uppleva skogen i vackert väder.

20130609-083225.jpg

Inget att vänta på helt enkelt. Mot skogen!

One thought on “Att ta morgonen med ro

  1. Vilken underbar frukost. Eftersom jag är på väg till detta bord är risken att det blir något liknande. Tack för inspirationen!

Kommentera

