Benmos

Hej kompisar.

Idag vankades det ett rejält benpass. En skön blandning mellan tungt tungt och lätt tungt. Några övningar som blev jobbiga på grund av ordentligt med vikt och några övningar som blev jobbiga med lättare vikt men fler repetitioner och kombinationer av övningar. Som pulshöjare körde jag svingar mellan seten och numera svingar jag med 16 kilo mest hela tiden. Nöjd! För att dra ur det sista ur benen slängde jag in två cykel-tabata på slutet. Trampa, trampa ur slaggprodukter. Förhoppningsvis blir träningsvärken lite lindrigare i morgon. För ja, träningsvärk kommer jag att ha.

20130612-104142.jpgOch idag, mina vänner, avverkade jag åtta minuter till veckans 40 minuter och är numera uppe i 14 minuter. 14 minutes down, 26 minutes to go. Med tanke på vinsterna Annie lockar med vill jag ta mig i mål i den här utmaningen.

20130612-104218.jpg20130612-104148.jpg

20130612-104205.jpgIgår hände något superspännande i min lilla värld. Jag ska bara hitta lite tid, sedan ska jag berätta för er.

Kram!

Kommentera

