Måndagsmos

Hej kompisar.

Tre dagar kvar till sommarlov! Det var precis så jag tänkte när klockan ringde 04.50 i morse. Tre.Dagar.

Idag avverkades ett bra pass för rygg och biceps och det kändes skönt att vara tillbaka på gymmet efter några dagars frånvaro. Det är något särskilt med att hänga på gymmet. Jag känner mig hemma där bland hantlar och svettlukt. Trots att jag var väldigt trött igår kände jag mig ändå pigg och stark i kroppen. Jag avslutade med att köra en cykel-tabata med riktigt gött tempo och plankade sedan i sju minuter. Det börjar kännas i magen att jag har plankat mer än vanligt de senaste veckorna, men samtidigt känner jag mig också mer uthållig. Sju minuter avklarade, 43 minuter kvar.

20130617-100531.jpg

Kommentera

