Ibland försover man sig lite

Hej kompisar.

Legday for the win, eller? Nja, idag blev det ingen morgonträning utan sovmorgon för hela slanten. Klockan ringde tidigt, men jag verkar ha stängt av den och vänt mig om och sovit vidare. Alldeles för länge förstås och både jag och Musslan kom på tok för sent till jobbet eftersom jag idag dessutom hade som uppgift att väcka honom då hans mobiltelefon mysteriskt försvann igår kväll. Mitt mål var att komma i tid till jobbet de sista dagarna och liksom avsluta med flaggan i topp, men den planen gick i stöpet. Jag får väl vara glad för att jag inte hade några elever som stod och väntade på mig. Jag antar att min kropp behövde sovmorgon och ja, det är ju egentligen en världslig sak att missa gymmet en morgon.

20130618-102604.jpg

Kommentera

