God morgon midsommar

20130621-092547.jpg

Hej kompisar.

Hur mår ni?

Jag har sovit tungt och skönt i natt. Vaknade tidigt och tog yogamattan under armen och traskade ner till havet. Man får passa på, det är inte varje dag man har möjlighet att yoga vid havet. Jag körde samma pass som igår, Happy Hips och det kändes väldigt mycket bättre idag. Utöver det gjorde jag några enkla solhälsningar och avslutade med skulderstående och eldandning.

20130621-092841.jpg

Därefter snörande jag på mig löparskorna och gav mig ut på en runda intervaller. Det blev riktigt svettigt och varmt trots att klockan inte var mycket. Men så skönt! Sara körde igång en utmaning om jävligt jobbiga intervaller på sidan Vägen till toppform på Facebook och jag tänkte att det var ett bra sätt att inleda midsommarafton på. Vilket det var! Jag körde riktigt snabba intervaller med maxtempo i cirka 100 meter och sprang sedan lugnt i cirka 100 meter. Med bra musik i lurarna och pigga ben blev det många omgångar! Med uppvärmning och nerjogg slutade distansen runt fem kilometer. Gladtrött och nöjd!

20130621-093214.jpg

Jag önskar er en finfin midsommarafton mina vänner.

Fridens!

Kram Cilla.

2 thoughts on “God morgon midsommar

  1. Snyggo! Jag har aldrig fått träningsvärk av att öppna hipsen, däremot märkte jag skillnad i rörlighet redan efter första passet. Ska bli spännande att höra vad du säger efter ännu nån dag!

Kommentera

