Renoveringsveckan är igång

Hej kompisar.

Vilken underbar midsommar jag har haft. Jag tänkte bjuda på lite bilder till kvällen men just nu står jag med målarpenseln i högsta hugg. Det röda köket ska bli vitt och därefter ska det slipas väggar. Det kommer att bli hur bra som helst.

20130623-151823.jpg

Under tiden jag målar kök och pillar med bilder från midsommar kanske ni kan berätta om er midsommar? Jag har inte läst så många bloggar i helgen och vill gärna bli lite uppdaterad. Jag är givetvis nyfiken över vad ni som inte har bloggar också har gjort under midsommarhelgen. Berätta, pliiiiiiis!

Kram

One thought on “Renoveringsveckan är igång

  1. Numera tillhör jag ju skaran som inte har blogg, åtminstone nästan…. 😉 Jag har varit i Tornedalen och krigat med miljarder och åter miljarder mygg. Fiskat, hälsat på släkt och busat med kidsen samt hängt med min lilla brorsdotter som är två veckor nu. Blev ett löppass och lite backe och promenad men inte mer träning än så. Bättre än inget, tänker jag 🙂 Hemma igen nu och laddar för en ny jobbvecka, lagom avis på din semester… Kör hårt med lägenheten! Kram!

Kommentera

