Yoga, morgongym och ny färg i håret

Dag 7 i #yoga30d och jag har yogat lite varje dag i en vecka. Det har aldrig hänt förut. Min kropp är nöjd och min stela rygg har inte gjort sig påmind på hela veckan. Ibland får jag olidligt ont i ryggslutet på grund av min svank men på sista tiden har stelheten och smärtan blivit bättre. Att ge kärlek till sin kropp är inte dumt, den tackar och blir nöjd.

Efter morgonens MOJO yoga gick jag till gymmet. Där var det dags för biceps och rygg att arbeta hårt. Aj najld it som Vevve hade sagt. Jag fokuserade främst på ryggen idag och körde mest basövningar med skrivstången. Jag avslutade med min favoritövning: bicepscurls i dropset. Aj löv it! Sist körde jag ur det sista ur kroppen med en tabataintervall på cykel. Snabbt och effektivt. Flaggan i topp. Hej nöjd som lämnade gymmet!

20130627-104344.jpg

20130627-104357.jpg

Innan jag sätter fart med renoveringen för dagen har jag en stund i frisörstolen att avnjuta. Mitt hår behöver också lite kärlek och uppfräschning. Och jag, jag behöver lite avkoppling. Vi provar lite nytt i färgväg och jag väntar med spänning på resultatet.

20130627-104600.jpg

Vad gör ni idag?

3 thoughts on “Yoga, morgongym och ny färg i håret

  1. Snygga armar och axlar du har!!! Vad spännande med ny färg. Som du såg åkte mitt hår av igår och är kortare än det någonsin varit men det känns mkt bra. Bara fått komplimanger 🙂 får vi se bild sen?

  2. Fina du, vilka snygga armar och axlar du har!!! Spännande med ny färg. Som du såg åkte mitt hår av går och är kortare än någonsin. Men det känns bra och hittills har jag bara fått komplimanger 🙂 får vi se bild sen?

  3. Just ländryggen är ett problemområde för mig åsså – då äe yogan som du säger klockren. att orka sträcka på mig och bära kroppen för första gången på länge är ofantligt skönt!

Kommentera

