Flyttkaos!

Hej vänner.

20130629-163420.jpg
Status just nu: nerbäddad i soffan med utsikt över flyttkaoset. Jag behöver en liten andningspaus innan jag fortsätter. Det tar på krafterna att renovera och flytta.

Dagen har flutit på bra och vi har fått in mycket i lägenheten. Starka män är bra att ha! Jag ägnar kvällen åt att få i ordning i köket och se till att tömma så många lådor som möjligt. I morgon kör vi de sista grejerna.

Förut sovrummet hann allt bli färdigt i tid vad gäller renovering. Det blir dock helt färdigt i morgon förmiddag och sedan kan vi börja göra i ordning ordentligt. I natt får vi sova på soffan och på madrasser i vardagsrummet men det har sin charm det också.

Jag tänkte att ni får en sneak peek på rummen. Jag är nöjd med tapeterna och köket blev mycket bättre i vitt. Just nu är det saker klippt över allt, men det bjuder jag på.

20130629-173206.jpg

20130629-173225.jpg

20130629-173242.jpg

20130629-173252.jpg

Ingen träning sedan i torsdags. Det finns det inte energi till. Jag ägnar mig åt yoga och meditation och samlar därmed energi på det sättet. Nästa vecka är jag tillbaka på banan igen. En liten paus känns behövlig och kroppen mår bäst av att inte pushas för hårt just nu. Bra så!

3 thoughts on “Flyttkaos!

Kommentera

