Semester deluxe

Hej kompisar.

Jag njuter av Stockholm, min man och semester. Vi har gjort Gröna Lund och ätit gott och myst på två olika hotellrum och shoppat och umgåtts. Jag mår bra!

Ikväll är vi på 40 årsfest vid Söder Mälarstrand och jag misstänker att det blir en kväll i sitt eget slag. I morgon åker vi hem. Hem till vårt. Hem till gymmet. Hur sköna de här semesterdagarna än har varit längtar jag hem. Jag längtar efter svett, tunga vikter och min egen mat.

20130722-185454.jpg

20130722-185459.jpg

Vad har ni gjort de senaste dagarna?

Kram!

2 thoughts on “Semester deluxe

  1. Jag saknar din också din blogg! 🙂
    Skönt att komma iväg och göra massa med den man tycker om. Men jag är precis som dig, man längtar hem efter sin egen mat och rutiner!

Kommentera

