Sommarfighten och räksallad

Vilket endorfinrus jag har gått på idag! Först ett riktigt gött pass i förmiddags på gymmet och ikväll ett riktigt roligt pass med härliga tjejer i #sommarfighten2013. Idag körde vi cirkelträning där vi arbetade i 30 sekunder och vilade i 30 sekunder med tio olika övningar. Detta upprepades i tre varv och ljuger inte när jag säger att ingen lämnade träningen osvettig. Det var jobbigt men riktigt roligt. Vi fick en fin kväll också. Inte myggfritt dock.

20130724-210311.jpg
När jag kom hem hade Mr fixat middag. Vilken lyx! Räksallad med ägg, halloumi och aioli. Gott!

20130724-210523.jpg

Kroppen är härligt trött efter den här dagen och jag hoppas att min vanliga energi infinner sig i morgon. Jag gillar inte att vakna och känna mig seg och urlakad. Jag vet att alla dagar inte kan vara bra dagar och att det också är okej. Men när jag kan påverka mitt välmående och faktiskt göra goda förändringar gör jag mer än gärna det. I morgon är det Crazy Thursday och jag tror att det blir lika galet som alltid på torsdagar.

Kommentera

