Fokusera på hur långt du har kommit

För ett år sedan skrev jag ett brev till mig själv. Ett brev från Cilla 2012 till Cilla 2013. Det är ett tidsinställt inlägg och dyker upp i bloggen någon gång strax innan jag fyller år i september. Om jag inte missminner mig. Idén fick jag av Elaine Eksvärd som gjorde samma sak förra året. Man skriver alltså ett brev till sig själv och reflekterar över året som har gått och funderar på var man skulle vilja vara ett år framåt i tiden. Man blickar framåt och ger sig själv lite tips från coachen helt enkelt. Saker att tänka på. Jag ska skriva mitt brev till Cilla 2014 från Cilla 2013 snart. Det kommer att publiceras i bloggen efter förra årets brev och sedan dyka upp igen i bloggen om ett år. Så nu behöver jag fundera på vart jag vill vara om ett år…?

Jag tycker att det är en riktigt rolig grej. För att inte tala om utvecklande. Ett sätt att fokusera på allt som är bra. Ett sätt att se hur långt man har kommit.

20130815-210625.jpg

Vart vill du vara om ett år…?

2 thoughts on “Fokusera på hur långt du har kommit

  1. Ping: Helg-schmelg och välkommen september! |

Kommentera

