Livsyogakurs i Vimmerby

Är du sugen på att prova yoga?

Det är med stor ära jag presenterar yogakursen som kommer att hållas i Vimmerby i höst. Yogaläraren är fantastiska Erika på Alterna som jag tidigare gått kurs för. Kursen startar 17 september och kommer att hållas på tisdagar 18.30 – 20.00. Platsen är Allaktivitetshuset: Fabriken. Kostnaden är 800 kr för 12 gånger. Har du inte tidigare erfarenhet kan du prova tre gånger för 300 kr och därefter bestämma dig om du vill fortsätta. En extremt prisvärd kurs om du frågar mig. Anmälan sker till Erika Sterneland, cert yogalärare på erikasaroma@live.se eller 070-3068229.

yogaerikaJag kan inte nog uttrycka vad yogan har gjort för mig. Eller ja, vad jag har gjort för mig själv genom att yoga. Yoga är ett fantastiskt redskap för att minska stress i tillvaron men också för att bli mer kompis med sig själv. Det händer mycket i kroppen på mattan och bara man vågar se sig själv och det som sker runt omkring med klarhet är möjligheterna oändliga. För mig har yogan inte enbart inneburit att jag idag hanterar stress på bättre sätt, jag har också utvecklats som person. Jag besitter ett annat lugn. Ett annat flöde i kroppen. Jag har lyckats balansera både kropp och sinne.

2 thoughts on “Livsyogakurs i Vimmerby

    • Visst är det prisvärt. Jag tycker att det är ett jättebra upplägg. Det ska bli så roligt att ha den här kursen under hösten. Jag längtar så mycket!

Kommentera

