En ny vecka med möjlighet för dig att skapa något nytt

Hej kompisar.

Ny vecka, nya möjligheter. En ny vecka med möjlighet för dig att skapa något nytt. En vecka när du vågar göra något du aldrig gjort förut, något du inte trodde var möjligt. Det fina är att det är du som bestämmer. Är inte det en fantastisk känsla så säg!

20130826-085526.jpgMin målsättning med två morgonpromenader i veckan fortsätter. Idag gick jag den första promenaden och ytterligare en promenad ska avverkas under veckan. Den här veckan blir lite speciellt för mig eftersom jag åker till Göteborg på torsdag. Det blir lite mindre träning i veckan, men jag har planerat noggrant och borde få till åtminstone fyra träningspass. Kanske tre träningspass och en promenad. Vi får se hur det faller sig.

Kroppen känns riktigt med på noterna och än så länge upplever jag den periodiska fastan på positivt sätt. Och jag tycker att det är sjukt skönt att inte äta frukost på morgonen just nu. Konstigt för en frukostälskare att säga, men jag har mer tid och det uppskattas. Jag uppskattar också att inte dra med massa mellanmål till jobbet. Lunchlåda och några nötter räcker perfekt.

Kommentera

