Snygghatten och jag

20130905-224850.jpg

Åh, jag måste berätta om min kväll. Min kompis Jill bjöd in till tebjudning med tema: hatt. Jag skrattade så att jag trodde att hyska skulle springa läck när jag kom dit och såg allas hattar. En sådan rolig idé! Jill bjöd på regelrätt tebjudning med scones och marmelad och vi gottade oss och pratade och skrattade. En Crazy Thursday som slutade helt underbart bra.

Nu laddar jag för intervaller i morgon. Benen och järnpsyket ska få jobba, och jag tror att den där marmeladen kommet att göra susen.

Gott natt sötnosar!

Kommentera

