Snapshots från en helg fylld med kärlek

Hej vänner.

Igår åkte jag till Jönköping med mitt gäng. Min bror fyllde 25 i somras och som present fick han att vi drog i väg hela gänget och bodde på hotell, gick på spa, åt och drack gott. En väldigt uppskattad present, och en väldigt rolig helg. Det har varit en skrattfest från början till slut. Och jag behövde komma bort. Så jävla mycket behövde jag komma bort.

20130908-222422.jpg

20130908-222435.jpg
Mitt mål för veckan är att sova mer. Jag har, av olika anledningar, inte sovit som jag ska de senaste veckorna och jag märker att det påverkar mina dagar i stort. Sova är ju väldans viktigt och en får göra lite i taget för att rätta till sådant som inte fungerar helt bra. Så de två kommande veckorna är sömn i fokus för mig och lampan ska släckas senast 23 söndag till torsdag. Helst tidigare. Med tanke på att vi var vakna sent igår tänkte jag ta och försöka sova redan nu.

Tack kära vänner för en oförglömlig helg. En helg jag stoppar i minnesburken och kan se tillbaka på då och då när jag påminner mig om goda minnen från året.

20130908-223016.jpg

Kommentera

