En njutbar söndag

Hej kompisar.

Den här helgen har verkligen varit en lugn och stillsam helg för mig. Precis som igår vaknade jag och kände mig lugn och utvilad. Jag låg i sängen och drog mig länge innan jag klev upp och drack kaffe och drog veckans ängalkort. Så himla skön morgon! Det var länge sedan jag hade en sådan rofylld helg som den här helgen, och det har verkligen varit behövligt. Nu är det bara en vecka kvar till höstlovet och tro mig när jag säger att det är ett välkommet lov. Jag jobbar bara måndag och tisdag vecka 44 och är sedan ledig i fem dagar. Åh, vad jag längtar!

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske entraningsbloggochlitetill, Cecilia StålhandskeNu börjar jag sakna gymmet, det ska jag villigt erkänna. Jag mår mycket bättre, men kommer ändå vänta med att träna till på tisdag. Då tror jag att kroppen är tillbaka på banan och är redo att ösa på. Förhoppningsvis håller jag mig frisk ett tag framöver och slipper avbrott i träningsplanen.

Jag önskar er en skön söndag!

Kram  Cilla

Kommentera

