Höstlovslunk

Hej raringar.

Jag är visst inte så bra på det där med att sova länge. Däremot är jag väldans bra på att ta morgonen med ro och göra klippt ingenting. Det verkar som att jag har drabbats av höstlovslunk. Det är så skönt! Jag vaknade straxt efter sju, men klev inte upp förrän efter tio. Jag har läst bloggar och svarat på mail och bokat hotell för vistelse på Fitnessfestivalen och druckit kaffe. Och jag känner av en riktigt avslappnad känsla i kroppen som inte alltid finns där. Jag njuter!

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske

Idag tar jag gymvila efter två rejäla pass tisdag och onsdag. Jag låter dagen bli en dag när jag gör lite annat och behöver jobba lite med den där rättningshögen som aldrig tycks minska. Gårdagen blev verkligen en social dag. Jag träffade mina vänner Sandy och Jennifer på eftermiddagen. Vi drack kaffe på Sandys kökssoffa, målade naglarna och uppdaterade oss på det senaste. Jag skulle ha gått på femte tillfället på Starta eget-kursen men valde att prioritera annat, och så fort jag tagit beslutet kändes det helt rätt. Jag ägnade istället kvällen åt att fortsätta kompishänga och tittade på ett par avsnitt Californication och drack te hemma hos Jennifer. Idag känns jag hur mycket god energi jag fick av att ha en riktig kompisdag.

Kommentera

