Gymkärlek

Hej kompisar.

Jag har sovit så förbaskat dåligt i natt. Var det fullmåne eller något? Jag var liksom inte trött och när jag väl var trött vaknade jag titt som tätt. Jag försöker att tänka på hur det måste vara att ha småbarn. Sömnlösa nätter alltså, det är jobbigt! Det märkliga är att jag inte var särskilt trött när klockan ringde utan jag klev med enkelhet ur sängen och begav mig till gymmet. Kanske ännu en placeboeffekt av att bestämma sig för att se till att ha en bra dag. Och vilket gympass sen! Jag körde bröst och triceps i superset och förvånades själv över hur effektiv jag var. För att inte tala om stark. Dagens pass var verkligen ett sådant när allting bara stämmer. Man har flow. Musiken passade perfekt till övningarna och jag kände mig uthållig. Svetten rann och ja, allting var bara så bra. Gymkärlek när den är som bäst. Den känslan lever jag på resten av dagen.

20131105-120504.jpg

 

 

4 thoughts on “Gymkärlek

  1. Ja vad var det med denna natt?
    Jag kunde inte heller somna igår utan vred och vände på mej till efter 1. Å när jag vaknade imorse så låg båda kidsen i min säng inte helt obemärkt…

    Puss

  2. åh herregud jag har väl 3 år av sömnlöshet att ta igen, varje natt är vi uppe/vaknar mellan 1-5 ggr typ av barnen. och sen alltid tidiga morgnar på det typ 5-6, jämt. är det ngt jag saknar så är det att sova/vila när man vill och bara få sova ostört.

Kommentera

