Idag är dagen när du lyser som den stjärna du är

entraningsbloggochlitetill, Cecilia StålhandskeIdag vill jag att du sträcker på ryggen. Idag vill jag att upp kommer ihåg hur bra du är. Bäst på att vara du. Idag vill jag att du ger dig själv kärlek. Kärlek till insidan och kärlek till utsidan. Idag vill jag att du förlåter dig själv, för allting som aldrig blev. Idag vill jag att du blickar framåt och uppmärksammar hur långt du har kommit, att varje steg du har tagit i livet är steg som tar dig framåt. Idag vill jag att du ger dig själv omtanke och näring för att växa. Idag vill jag att du ökar din självkänsla genom att berätta för dig själv hur grym och stark och älskvärd och passionerad du är, oavsett vad du presterar. Idag är dagen när du lyser som den stjärna du är.

Och du, skaffa dig en bra dag. Ingen annan gör det åt dig. Vad som än kommer i din väg är du den enda som kan påverka hur dagen blir.

Kram Cilla

2 thoughts on “Idag är dagen när du lyser som den stjärna du är

Kommentera

