Du är värdefull

God morgon måndag. God morgon kära bloggläsare.

En ny fräsch vecka ligger framför oss och jag ska se till att skaffa mig en riktigt bra sådan. Med skitveckan i backspegeln blickar jag framåt och lägger det där fokuset på att vara mitt bästa jag. Jag talar om för mig själv att jag är stark och vacker och värdefull. Precis som jag är.

Och du, du ska fokusera på att du är bra precis som du är. Du är vacker och stark och grym och älskvärd och alldeles jättebra precis som du är. Du är värdefull, och ingen, ingen, ingen har rätt att få dig att känna motsatsen.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske

Kommentera

