Ha en strålande söndag!

Hej sötnosar.

Idag mår jag bättre. Så himla skönt att vakna upp utan taggtråd i halsen. Och vilken fin dag det är idag. Solen skiner utanför fönstret och jag ska våga mig ut på en skön promenad med en bästa vän. Jag har ätit frukost i lugn och ro och verkligen tagit mig tid att njuta av den här härliga söndagsmorgonen.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia StålhandskeNi ska få en uppgift av mig idag. Det är söndag, veckans sista dag. Jag lovade mig själv i början av veckan att skaffa mig en bra vecka efter skitveckan jag hade förra veckan. En vecka när jag tog hand om mig själv och fokuserade på att må bra. Jag har haft en bra vecka i sin helhet, förutom sjukdom förstås. Annars har jag sett till att ha en bra vecka. Nu har jag en sista dag den här veckan att göra riktigt bra. Ny dag, nya möjligheter. Därför tycker jag att vi tar den här söndagen och gör den till en strålande dag. En dag när du tänker goda tankar om dig själv, kramar någon du tycker om, ringer dig en vän du sällan pratar med, äter en god middag med familjen, tränar ett svettigt pass. Ja, vad en strålande dag är för dig, det vet bara du. Jag ska fylla min söndag med positiva tankar och gott humör. Jag se till att ha en söndag när jag mår som mitt bästa jag.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske

Kram Cilla

2 thoughts on “Ha en strålande söndag!

  1. Du verkar så härlig! Och jag blir så imponerad av ditt förhållningssätt och din vilja att utvecklas. Det här med personlig utveckling är superspännande tycker jag, men samtidigt så himla svårt. Det här med att välja sina tankar, skapa sig en bra dag och tycka om sig själv som du skriver mycket om, hur gör man? Har du några nybörjartips om man vill börja förändra sina tankar, bli bättre på acceptens? Att träna det mentala känns så mycket svårare och mer okonkret än den fysiska träningen, men det är nog minst lika viktigt. Jag känner att jag vill börja men vet inte riktigt hur. Krya på dig och tack för dina inlägg!:)

Kommentera

