Hej gymtjej!

Woop woop kompisar!

Idag hände det äntligen: jag kunde träna. Jag bestämde mig ju för att vila lite längre än vad hjärnan egentligen ville den här gången. Jag har vilat och vilat. Tagit det lugnt och fint. Gett kroppen rätt förutsättningar. Chillat med de små halsmandlarna som förra veckan hade samma storlek som en golfboll. Allt för att inte börja för tidigt och få tillbaka halsbacillerna. Men nu mår jag bättre.

Så idag har jag tränat. Lite lugnt och försiktigt. Jag förstod givetvis att jag inte kunde riva av årets grispass utan att jag behövde känna lite på kroppen. Och jag älskade varje liten sekund! Jag cyklade mig sjungandes hem från gymmet med endorfinpåslag och njöt av den där känslan. I morgon gör jag om allt igen.

 

20131128-104535.jpg

Kommentera

