Crazy Thursday och huvudstående

Hej Crazy Thursday!

I vanlig ordning är det lite mer galet på torsdagar och längtan inför helgen är stor. Min målbild för veckan har hela tiden varit hur jag i morgon sjunker ner i soffan med ett glas rött och tittar på Idolfinalen. Det är bilden jag har ägt i mitt huvud och det ska bli fantastiskt skönt när den blir verklighet. Helt njutbart!

Den här galna torsdagen inleddes på gymmet där jag tog mig benpasset i nya upplägget. Ett riktigt bra benpass där jag hade ork och energi att verkligen krama ur kroppen till max. En blandning av tungt och lätt, brännande muskler och mycket vilja. Ett sådant pass som lägger ribban för hela dagen och endorfiner som håller i sig fram till lunch. Minst. Jag är alltid på bra humör på torsdagar men idag dansade jag verkligen hem från gymmet. Jag kände mig stark. Jag kände mig grym. Pimp My December har börjat riktigt bra. I morgon ska jag köra nästa nya upplägg för biceps och triceps och känner mig redan helt längtig. Det är så skönt att äntligen vara tillbaka lite mer rejält igen efter sjukdomsvilan. Jag har energi och jag älskar verkligen tiden på gymmet.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia StålhandskeJag avslutade passet med ett par solhälsningar och huvudstående. Numera har jag inget problem att ta mig upp i huvudstående och vågar häva upp kroppen utan att vara särskilt rädd. Däremot har jag svårt att stå utan stöd några längre stunder. Jag tränar på och stärker kroppen, och blir glad för varje gång jag lyckas.

entraningsbloggochlitetill, Cecilia Stålhandske

Lite av ett ostbågsliknande huvudstående, men ändock; huvudstående!

Kommentera

