God jul käraste ni

Käraste ni. God jul!

Jag har verkligen tagit ledigt ett par dagar. Legat på soffan och gjort mest ingenting, julstädat lägenheten, umgåtts, shoppat och tränat. Jag har yogat med fantastiska Fröken Drivkraft. Jag har sprungit snabba intervaller och verkligen insett att jag kroppen har blivit lättare och jag snabbare. En härlig känsla! Jag har tränat axlar och bröst och rygg och skaffat mig riktigt fin träningsvärk. Dessutom gav jag mig själv nya träningstajts i julklapp som sitter som en smäck.

Just nu tänker jag i blogginlägg men tar mig inte tiden att formulera dessa i ord. Det gör jag när julfirandet är över. Vi ska prata nyårslöften och yoga och personlig utveckling och kärlek. Ja vi ska prata om det mesta faktiskt. Men idag ska jag fira jul med familjen och riktigt njuta av dagen.

Som skilsmässobarn får man fira jul två gånger och igår firades det ute hos min pappa på landet. Jättetrevligt och fina julklappar delades ut. Hela natten har jag haft tre katter i sängen som har legat på min mage, bitit mig i näsan och i håret och spunnit loss. Exakt hur mycket jag egentligen har sovit det vet jag inte. Men stundtals väldigt mysigt med kurrande magar och gosig päls som myser in sig intill kroppen.

20131224-083554.jpg

Jag önskar er en riktigt fin julafton! Njut av dagen och av era nära och kära.

Kram Cilla

3 thoughts on “God jul käraste ni

Kommentera

