Den där träningsglädjen!

Kompisar!

Den där träningsglädjen alltså. Är inte det den bästa glädjen så säg!

Idag kändes det som om jag aldrig hade varit sjuk och borta. Viljan. Energin. Styrkan. Allt fanns där. Allt samspelade. Kanske är det något särskilt med de där benpassen. De förvandlar mig till någon grottliknande cavewoman. Känslan av att vara stark och ha tryck i musklerna. Det är inte mycket som slår den känslan.

20140103-120458.jpgHög på endorfiner och med ett uppboostat ego tar jag mig an den här finfredagen. Jag ska städa mitt hem och läsa bok och skriva texter och lyssna på musik och liksom ha en sådan där underbar Cilladag. Åh, älsk på sådana dagar!

Vad gör ni idag?

4 thoughts on “Den där träningsglädjen!

Kommentera

